Google+ Videójáték kritikák,pc játék kritikákat és elemzéseket írunk

2012. november 13., kedd

The Walking dead II

<<Epizód l elemzése
A kép részben innen származik: IGN.com

  Üdvözletem! Gore vagyok és ez a bejegyzés a Walking Dead 2. epizódjával fog foglalkozni. Sokat gondolkodtam rajta hogy vajon írjak-e a többi epizódról, spoilerezek-e nektek, de visszanézve az előző bejegyzést azt hiszem túlságosan általánossá sikeredett és tényleg nagyon keveset beszéltem a sztoriról, maximum  csak annyit hogy nagyon jó...ami igaz is. Tehát ebben a kritikában nagyobb betekintést fogok majd adni a sztoriról.Arról nem is beszélve hogy nagyon szúrta már a szememet a szigorú pontozásom, hiszen ez a játék jobb pontokat érdemel.

Az előző rész tartalmából:
Kapunk egy prológust a játék elején ami az előző részből természetesen a saját döntéseink által generált jeleneteket mutat be,melyben szerintem a legfontosabb az a rész volt amikor el kellett döntenünk hogy kit is mentünk meg a biztos haláltól, és kit hagyunk meghalni.

Jelenidő
Kis csapatunk egy út menti motelben ragadt és ott akarták várni a segítséget sikertelenül.A legfőbb probléma, és viszályok forrása a túléléshez szükséges étel hiánya, a címből nem nehéz kitalálni "Starved to help" melynek következtében két csoportra oszlott a csapat, és ügyebár cselekedeteink alapján döntést kell hoznunk hogy a jó barátunk  Keny  vagy Lilly oldalán akarunk helyezkedni, de szóba jöhet a tartózkodás is, egy kisebb hatalmi harc alakul ki. Ez a rész mellőzi a kis Clementine szüleivel kapcsolatos kérdéseket, ezen epizódban hanyagolható nem úgy mint ahogyan az a többiben lesz.
Új karakterek jelennek meg és tűnnek is el egyúttal. Ebben a részben, sőt egyik részből sem maradhatnak el a kivételesen nehéz döntések, úgy is fogalmazhatnánk hogy ez a rész már a játék legelején gatyába ráz minek egy kis "csonkolással" Igazából rengeteg minden csakis rajtunk áll rengeteg alternatív verziója lehet a történetünknek kis is írja minden epizód elején hogy a játék sztorija a saját döntéseink által formálódik, épp ezért képtelenség lenne felsorolni minden alternatívát,vagy legalábbis kisebb novella kellene hozzá. Ami biztos az az, hogy fontos kiépíteni a megfelelő kapcsolatokat, meg kell válogatni az embereket akik feltétlen bizalmunkat élvezhetik, és a hozzánk legközelebb álló személyek védelme. Ezt egyfajta tanulságként is le lehet vonni az epizódból, hisz érték veszteségek a csapatot, de az igazi veszteségek még csak ez után következnek....

Egyéb észrevétel
Amikor a játék elénk tárja a következő rész tartalmából az eseményeket általában mindig eltér kicsit attól ami valójában fogadni fog minket az adott részben, bár ez nem vészes, ez a még meg nem jelent epizódok folyamatos gyártásával és alakításával magyarázható, de attól még elég érdekes szokott lenni.
Amit még elfelejtettem közölni ami hatalmas plusz pont a játéknak az az hogy minden epizód végén kapunk egy statisztikát hogy a játékosok hány százaléka tette vagy épp nem tette hozzánk hasonlóan a dolgokat, a fontosabb döntésekben.

Pontozás:
Dizájn:9,5
Játékmenet:7,7
Tálalás:9,8
Összesített: 9 pont

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése